View Single Post
Deftones's Avatar
Trådstarter
213
@hemmeligegreier

Hvor har du fått ifra at jeg har truet med våpen og massedrap? Du har tydeligvis en forvrengt oppfattning hva det vil si å true noen.
Om jeg sier til legen at jeg er redd for at jeg kan miste forstanden hvis jeg blir noe sykere, så er ikke det en trussel, det er å være redd for sin egen helse.

Idiotisk innlegg fra deg.

Sitat av Noxaran86 Vis innlegg
Deftones rett meg om jeg har tolket noe av det du har skrevet feil..

Du har vært 5 år innen psykiatrien.
Du har prøvd alt DPS har å tilby uten at dette har medført noen bedring så de ser ikke hvorfor du skal sendes til samme behandling igjen, legen din sender allikevel inn en søknad men det kommer et avslag i retur fra DPS.

Etter du fikk avslag om videre behandling så har du sendt gjentatte brev til til legen din at du føler deg som en tikkende bombe og er usikker på din egen selvkontroll.

Nå som du ikke får behandlingen av DPS så klager du til legen din over at du ikke blir gitt medisiner mot denne uroen/angsten din. Du har sendt ett brev i uken over en 2 måneders periode og avsluttet i sinne med at når du ikke blir gitt medisinen din eller behandlingen fra DPS så kan dette få folk til å handle som ABB.

Dette tok legen din som en trussel og anmeldte brevet, så kom politiet på et uventet besøk for å se om du hadde våpen/sprengstoff. De fant noe luftdrevent og beslagla dette. De brøt seg inn og du vil ha det dekket om du har krav på det.

Så legen din er udugelig på psykiatri siden du blir ikke gitt behandling/medisin, da du allerede har vært igjennom hele programmet til DPS, uten at dette løste problemet.
Men han er dyktig på det somatiske siden han kunne påvise at du hadde en sykdom i ryggen/bekkenet ditt.
(Bekhterev) en kronisk revmatisk betennelse som fører til stiv rygg og lette smerter i korsryggen, hovedbehandlingen er fysisk aktivitet.

Det du ikke har svart på er: Hva er det egentlig som feiler deg? Hva er diagnosen din? Hva søker du behandling mot?

Uten svar på hva som ligger bak alt dette så blir det fort konkludert med at du trenger å røre mer på deg mer og at du er så avhengig av en eller annen medisin brukt til psykiatrisk behandling at du blir truende når du ikke får utskrevet mer medisin.

Uansett hva som ligger bak, så håper jeg du får hjelpen du behøver, om det er terapi, psykisk uttredelse eller medisiner som du trenger for å være et fungerende menneske i samfunnet. Er legen din virkelig så elendig når det kommer til psykiatri så burde du søke om å få en ny fastlege.
Vis hele sitatet...
Du trekker løse konklusjoner.

Og hva er poenget med å trekke inn min somatiske sykdom? Prøver du å leke bedreviter eller noe?
Slik info får jeg av legen og fysion...
Sist endret av Deftones; 11. mars 2015 kl. 00:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.