View Single Post
Trådstarter
34
Sitat av Molly90 Vis innlegg
Du er jo bare ute etter å få høre det du vil. Lyra har forklart deg hvorfor, og han/hun har rett. Selvfølgelig vil det også bli mindre morro når du til slutt er godt kjent med rusen, men det er IKKE hovedproblemet ditt. Det er for hyppig bruk. Alltid 2-3 mnd pause for at det i det hele tatt skal være verdt det spør du meg. Hadde en mnds pause før, det er for lite!
Vis hele sitatet...
Fikk du ikke med deg at jeg sa jeg forsto at jeg burde ha en pause? Forstår det veldig godt, mente bare at det andre svaret ga veldig mye mening også. Skal ikke legge skjul på at å ha et halvt års pause ikke var det jeg ville høre mest, men hvis det er det som skal til, så so be it.

Sitat av Legrys Vis innlegg
Hvis du vil ha full uttelling fra MDMA så kan det lønne seg å ta pause fra stimulanter generellt, blant de som bruker dextroamfetamin mot adhd er det ikke uvanlig å bare få full uttelling fra mdma 2-3 ganger i året.

150mg er mer enn nok hvis du har rimelig ren mdma, trenger du mer er oftest tolleranse allerede så høy at du ikke kan få full effekt uansett hvor mye du tar.

Det er ganske individuelt hvor fort man får krysstolleranse, for min del gir for eksempel sopp veldig sterk krysstolleranse mot andre psykedelia som lsd, 2c-b for eksempel virker ikke i det hele tatt.
Vis hele sitatet...
Dette har jeg ikke lagt noe merke til, hadde min sykeste opplevelse på 2cb en gang i jula, selv om mdman ikke funka på meg

Sitat av feltrasjon Vis innlegg
stjeler denne tråden litt.
Er det noen farer knyttet til bruk av MDMA når man er deprimert?
Hva hvis man legger til litt kola i dette regnestykket?
Vis hele sitatet...
Du tømmer jo serotonin lageret ditt etter bruk av MDMA, noe som gjør at du kan føle deg deperimert i ettertid av bruk. Så hvis du føler deg deprimert fra før av, kan det bare gjøre deg verre
Sist endret av st00ner; 22. januar 2015 kl. 09:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.