View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Se lenger opp i tråden så har jeg gjort det. Ikke bare personlige og meg men mange jeg kjenner personlig rundt meg og.
Vis hele sitatet...
Aha, kjenner ikke til dette anonym bruker systemet. "Lett Havert" er deg?

Er enig i at noe av det farligste med rusbruk er all den tiden du kaster bort. Mange tenker ikke på dette. De ser kun på skadepotensialet til rusmidlene i seg selv.

Tid du kan komme til å angre på at du ikke brukte på annet fornuftig når du blir eldre.

Det kommer helt an på bruken da. Psykedelika blir på den måten ikke noe særlig farlig for meg, da jeg kun tar dette 0-3 ganger i året (så det er jo bare snakk om et par dagers rus totalt). Dessuten får jeg noe igjen av disse turene. Cannabis blir det samme som kokain for meg, rent rekreasjonelt.

Hvor gammel er du nå da? Jeg begynner å nærme meg slutten av tjueårene, og har lagt inn innsatsen for å få meg en grei fremtidig karriere.

Angående rusrelaterte psykoser er vel dette litt genetisk, spesielt cannabis og psykedelika. Jeg har opplevd rusrelatert psykose pga søvnmangel og stimulanter, men ikke på cannabis og psykedelika. Men jeg har opplevd ett tilfelle hvor jeg møtte en som var i en syk psykose pga røyking. Men det er sjeldent tror jeg.
Sist endret av Søvndemonen; 13. februar 2021 kl. 14:45.