View Single Post
Sitat av Epicuser Vis innlegg

La meg få ta frem et eksempel som man nesten må bruke "tante Sofiestemme" når man leser:

"Krisemaksimering? Du tenker det er fullstendig risikofritt å leie ut rom i en leilighet mens utleier og hans venner bedriver ulovligheter i stuen?"

Har lyst til å gå i dybden på hvor utrolig dust det innlegget er, men IOM at uansett hvilket syn du har på Verden kan du i beste fall oppnå at noen føler du "stating the obvious" mens de prøver å unnskylde ulovlighetene sine med at "Det er i hvert fall ikke NARKOTIKA". Moralister ass. Interessante vesen


.
Vis hele sitatet...

Gee. Jeg vet ikke hva jeg skal si jeg. Leser du innlegget med forutinntatte meninger? Har jeg kanskje svært dårlige kommunikasjonsevner eller skriver jeg kanskje langt dårligere enn jeg selv tror? Jeg tror kanskje dette må være absolutt første gang i hele mitt syndige liv at noen har kalt meg moralist, tantete eller har beskyldt meg for å rakke ned på bruken av illegal rus eller rusbrukere. Tvert imot får jeg ofte hører at jeg er er en skammelig liberalist som forsvarer alt og alle som er en del av det alternativet miljøet eller livsstilen.

For å avklare, jeg bryr meg null om folk røker. Mange i min krets bruker forskjellige ting til forskjellig tid og har gjort det i årevis uten å at det påvirker livet dems negativt. Hva jeg selv inntar er ikke viktig hverken for argumentasjonens skyld eller som saksopplysning så avstå jeg fra.

Jeg har sett på nært hold hvordan lovens lange blir brukt mot uskyldig moro og rekreasjonsbruk av substanser som bryter lovgivingen. På grunn av det så skrev jeg det innlegget. Som en forklaring på hvorfor det kan være vrient å få inn en fremmed og ukjent leieboer spesielt i ditt tilfelle, der du leier ut rom i en leilighet.

Utleie av rom i en leilighet hvor utleier og leietaker vil få nærmere og tettere kontakt enn i tilfeller der det feks leies ut et anneks, en kjellerleilighet med egen inngang etc.

Innlegget var kjemisk fritt for all moral, og var på ingen måte ment å rakke ned på de som velger alternativ rus fremfor alkohol. Hva du gjør i din stue er din sak - helt til evt. snuten banker på.

Fremover skal jeg forsøke å uttrykke meg på en mer lettfattelig måte.
Sist endret av random67489; 1. juni 2019 kl. 19:05.