View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Å har du no å anbefale? Eg ser ikkje bort ifra at non av symptomene kan komme av for mykje røyking men med et mer moderat bruk kanskje? Er det andre her som har kjennskap med utbrenthet å har no å anbefale meg?
Vis hele sitatet...
Det er ikke uvanlig at mennesker som selvmedisineree med cannabis overdoserer og får bivirkninger. Noen opplever
noe som ligner abstinenser og også uro og lav energi.

Løsningen for mange er å røyke litt mindre og gjerne typer som inneholder mye CBD. CBD weed er ikke like tilfredsstillende som weed med THC men kan fungere like bra som medisin.

Jeg har ikke mulighet for å dyrke selv og weed med CBD som jeg blir tilbudt er så dyr og dårlig at jeg som regel bare handler litt for å pleie kontakter.
Løsningen for meg har vært å kjøpe den dyreste hasjen jeg kommer over og begrense bruken. Så lenge jeg bruker rundt 0,2 pr. dag merker jeg lite til problemer.

Når jeg er i utlandet har jeg gjerne bedre utvalg og kan finne strains som passer bedre og da kan jeg øke forbruket til mellom 1 og 1/2 gram pr dag. Jeg får da bedre lindring mot symptomer uten noen nevneverdige bivirkninger.

Mine problemer med ADHD lindres best med sativa med minst like mye CBD/THC og Kush som er mest mulig landrase.

Anbefaler å bruke mye tid på amerikanske weedforum hvis en tenker å selvmedisinere. Cannabis er ikke plug and play.
Sist endret av KnutAnkhAton; 27. april 2019 kl. 13:40.