View Single Post
Sitat av knerten5321 Vis innlegg
Igjen tusen takk for utfyllende svar skal nok komme meg gjennom dette. Kjører i Rogaland, og oppkjøringa blir ca rett før røshtidene så det kan bli litt køståing, men det gjør jo ikke noe xd
Tror jeg holder meg uten røyk før oppkjøringa men gjerne et par etterpå. Aner ikke hvilke ruter jeg kan få, dessverre, så det er lite hjelp å få der. Men, hvordan blir jeg navigert? Sier de bare hvor jeg skal så må jeg 'gjette' meg fram eller? Er jo jævlig å komme mot en rundkjøring med 2 felt uten å vite hvor jeg skal..... Giring bremsing styring og plassering i veibanen klarer jeg ellers fint. Takk for tips vokteren, den har jeg ikke sett enda, men det skal jeg definitivt gjøre!
Vis hele sitatet...
Tror sensor vil ha walkie-talkie med handsfree? Tviler litt på at du får velge selv, så enten walkie-talkie eller så går dere igjennom ruten på forhånd. Kan hende han bare forteller deg et sted og at du følger skilter. Har ikke tatt lappen på mc selv.. Eller, jo, moped. Da brukte vi walkie-talkie iallfall, men jeg bare gjetter