View Single Post
31. timen våken, 40+ timer siden siste dose. Har inntatt et gram amfetamin og sprengt alle benzo-grenser med 6mg rivotril. Mobil er forsvunnet etter avtale. Nå skal jeg røyke litt DMT for å stålfeste motivasjonen. Tanken er at med total utmattelse, abstinenser og søvndeprivering så får jeg slumret meg gjennom 15-20 timer til når jeg først kapitulerer.

På den tredje dagen står jeg opp fra de døde. Akkurat som Jesus. Frelseren.

Hadde meg en prat med entitetene og avla noen løfter, så nå blir dette en telle-rusfrie-dager-tråd.

31 timer ble til 40 når jeg sovnet. Hentet frem cannabis, som jeg har holdt meg unna de siste 2 mnd. Uten angsten og uten å ha røykt for 4 timer siden så var det faktisk jævlig deilig, uten at det er aktuelt overhodet å re-engasjere noen røykekarrière.

Fikk tilbake mobilen min nå i sted, men sekundet jeg tok den ut av flymodus ble det en suppe med drit som tikket inn samtidig som at den alltid sikre vinneren når det kommer til å indusere relapse: "Spleise?" Du tar avstand fra et helt miljø, men det er alltid en og annen som tror seg ekskludert fra min ekskludering. Forsåvidt riktig for et par av dem. Uansett måtte jeg gi fra meg telefonen igjen og slutte å friste meg selv. Nå er det nok.

Du har alltid en drakamp i hodet, ofte er ditt eneste praktiske argument økonomi. Med en så ubetydelig melding som "spleise" blir plutselig argumentet til å la være halvert

Altså. Hvert par-avsnitt jeg skriver er et påfølgende innlegg, eller, ihvertfall en selvstendig del. Men det bør være selvforklarende. Hvis du ikke er smart nok til at det er det, så driter jeg i din mening uansett.

Det er akkurat det som er så jævlig deilig med å føle seg av heroin. Jeg koser meg på en måte jeg ikke husket at jeg kunne. Nesten litt rart. Det er når jeg skulle vært emosjonelt amputert og stein som en kråke at jeg blir mer forsiktig og bekymrer meg over ting som, "hvordan får jeg den neste uken til å gå rundt?". Jeg har fått den neste uken til å "gå rundt" i nærmere 3 år som smackis, faen på tide å slutte med den tvilingen. Og skjønner ikke dette med at folk skal føle seg "Hero", eller "Helt" (for dere idioter). Har aldri følt meg konge på heroin. Du føler deg helt ok, og det gjør du uansett hvordan du har det.

Nå derimot. Nå føler jeg meg fuckings hero.

HAHA, godsangen, tidløs! https://www.youtube.com/watch?v=WGwlZIucdlM
Sist endret av Tøffetom; 20. juli 2015 kl. 04:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.