View Single Post
Tenkte jeg bare skal skrive om den gangen jeg testa salvia!

Satt med noen andre kammerater og ingen av de hadde prøvd det før og vi viste ganske lite om det, eneste vi hadde hørt om det var at en kar hadde testa det og trodd han var en planke på veggen i 3år:P hehe
Uansett, Ble til at jeg skulle teste først og jeg tok et ganske kraftig trekk av bongen, skjente ikke så mye... tok et til og pluttselig så var bongen rundt 10 meter fra meg (i virkeligheten hadde jeg mistet den i gulvet) og alt gikk rundt for meg, helt til jeg begynte å se ting klart, men da var jeg ikke i det samme rommet lengre, da var jeg på kanten av himmelen, altså, på grensen mellom himmelen og underværset, der var det en driitsvær glidelås, tok en titt på andre siden av glidelåsen som åpnet himmelen og der var det etter min oppfatning en annen dimensjon:P så pluttselig så befant jeg meg i bunn av et stort fjell, mitt i fjellet var det en fjellhylle som det rant vann av (i virkeligheten satt jeg i sofaen og siklet)
Før jeg viste ordet av det sto jeg oppreist ved en vegg, og jeg kunne ta igjennom veggen, syns dette var jævela kult og fikk totalt lættis! (i virkeligheten sto jeg ved en liten vegg og tok hånda ved sidenav veggen) og så husker jeg ikke mer en at jeg våkner opp i samme sofa som alt begynte, når jeg hadde stått ved den veggen så hadde jeg vist kjeftet som faen på hun ene jenta som var der:P

En kammerat av meg trodde han kjørte bil og trodde hele sofaen var en bil, så han satt i sofaen og latet som om han kjørte, så passe sykt ut! En annen som testa det fikk noja som faen, og det varte i 4 timer, han måtte gå seg en laang tur, ligge i senga osv for å få det til å gå vekk, så det er ikke bare gøy:P han sa det var like før han tok livet av seg...

tror det var 25x husker ikke helt!