Tråd: Itanimulli
View Single Post
Sitat av Matoub Vis innlegg
Jeg synes du trekker litt for raskt på avtrekkeren, men det er forståelig. Jeg har litt sansen for de som tenker utenfor boksen. Ikke alle svelger nyhetene og tror at alt som står i VG og Dagbladet er sannheten. Det finnes selvfølgelig en viss linje, og jeg mener at mange overdriver, men når det kommer til at det er mye som blir skjult for oss andre her i samfunnet, er jeg temmelig overbevist om. Mye på grunn av å ikke skape panikk og kaos i samfunnet. Dessverre finnes det alt for mange som følger alt som blir sagt i media, som om det var en plikt, og det ser man daglig i debatter og andre diskusjoner. Det meste blir plukket opp i fra media, uten av man har belegg for å hevde noe annet, enn at de leste en artikkel på VG, som ble skrevet av en som gikk ut i fra journalistskolen på Volda for 2 år siden.
Vis hele sitatet...
Jeg var en av de som trodde på alt dete rundt illuminati i tennårene mine.
Det jeg siktet til var kun det med illuminati, og at de beedriver satanistiske ritualer ute i skogen og lignende.
Selvfølgelig er det veldig mye som er skjult for samfunnet, blandt annet mye man har funnet ut om universet og ting i det, uten at jeg har noe kilder på dette så skal være forsiktig med å uttale meg om dette. Og ikke minst kriger, banker osv.
Hvis noen av dere har sett Safe House (veldig bra film!) så sier den ene majoren på slutten i pentagon; You're report is invaild. People don't want the truth, because the truth is to ugly.
Noe jeg tror gjelder ganske mye i vårt system. Hadde folk fått vite sannheten om ting som skjer og blir gjort, så ville nok thing forrandret seg ganske drastisk.