View Single Post
Sitat av AnaMorph0s|s Vis innlegg
Dette har blitt prøvd endel ganger, uten særlig hell (så vidt meg bekjent). Jeg skal ikke begi meg ut på noen teorier om hvorfor dette ikke fungerer i praksis, men jeg vet at jeg med mine egne øyne har sett noe jeg overhodet ikke er i stand til å forklare. Men la gå, jeg kan selvsagt ikke forklare dette på noen måte, ei eller bevise overfor noen at fenomenet eksisterer (ettersom det forekommer ytterst sporadisk).
Vis hele sitatet...
Husk at det ikke bare er du som hevder å ha sett slike ting. Det påstås støtt og stadig at det spøker i forskjellige hus, og når man ser på den enorme mengden påstander, og den identiske mengden mangel på bevis, så synker sannsynligheten raskt mot null for at fenomenet er reelt – selv om enkeltmennesker ikke besitter nok kunnskap til å forklare enkelthendelser.

Sitat av AnaMorph0s|s
Da tror jeg vi sitter på ulike kilder - jeg har forstått det slik at Big Bang-teorien har en rekke hull, som forskere rett og slett må overse, om de skal kunne forstå noe som helst av hvordan ting rundt oss har oppstått og fortsetter å oppstå, men at den så langt er det beste vi har å arbeide ut i fra, og at vi derfor gjør det.
Vis hele sitatet...
Hva da? Det finnes så klart usikre momenter med teorien, slik som hvorfor det er mer materie enn antimaterie i universet, men jeg kan ikke si jeg kjenner igjen det du beskriver. Det er så vidt jeg vet ingenting som må overses, om du med det mener "late som at ikke er sånn". Hvis en teori ikke stemmer med observasjoner heter det at den har blitt falsifisert, og den blir da forkastet.