View Single Post
Suppedaddelmixgryte 13,- - masse random musikk, noe bra, noe tull, litt themesongs etc.

All night long <3 - Partymusikk til de grader! Har brukt denne på hver fest jeg har vert på, de fleste har involvert politiet grunnet husbråk.

Chillin Rockin - alt fra death metal til light rock Veldig fin til hverdags bruk hvis man er fan av litt gitar og trommer i høy rytme.

Rap'n'crap - Hip-hop liste som dekker det meste innenfor sjangeren. Denne gjorde meg til klassens DJ!

Depp - Som navnet sier, så er dette depplista. Egentlig ganske utbredt med rolig og middels musikk, som passer godt på en regnversdag etter brudd i forhold etc! Fungerer også ganske bra å sove til.

Pro Active Gaming v2.0 - Lista jeg bruker til diverse spill! blant annet World of Warcraft, Black ops etc. Listen inneholder musikk som får det i et konsentrert humør, og inneholder MASSE bass.

More than friends <3 - Denne listen har jeg egentlig ikke jobbet så mye med, lagde den i starten av et forhold. Vil oppdatere litt når jeg finner.

Dubstep aint' wrong! - Ligger vel litt i navnet her og. Listen tar for seg all form for dubstep, selv det som egentlig ikke hørets ut som dubstep.

Vel, det var de listene jeg føler jeg kan skryte litt over. De oppdateres i perioder, tar også imot forslag til nye sanger, om de ikke allerede ligger i listen!