View Single Post
Sitat av twisted shroom Vis innlegg
Et sekund der virket det som om du ville ha mer kriminellt avskum inn i landet. Skjønte ikke hva du skal frem til jeg....?

Å får å gjøre ting klart for deg, ms-13 er ikke fra Mexico!
Vis hele sitatet...

glemte å skrive "heldige"

ms-13 altså Mara Salvatrucha, er jo en av verdens største kriminelle gjenger/organisasjoner, å jeg tenkte kansje de ville slenge seg på lasset, men de er vel ikke så godt organisert som mexicanerne

ikke vet jeg, men jeg er ikke ute etter en meningsløs diskusjon =)

Om Ms-13 direkte fra Wikipedia,

Mara Salvatrucha is a Hispanic gang that originated in Los Angeles and spread to Central America and other parts of the United States. Mara Salvatrucha is therefore composed of many loosely-connected gangs or factions of the same name, known as "cliques." The gangs' names are commonly abbreviated as MS[2], Mara, and MS-13, and are composed mostly of Salvadorans, Hondurans, Guatemalans, and Nicaraguans.

Their activities have caught the eye of the FBI, who in September 2005 initiated wide-scale raids against suspected gang members, netting 660 arrests across the country.[2] In the United States, the gang's strongholds have historically been in the American Southwest and West Coast states. Membership in the U.S was believed to be as many as about 50,000 as of 2005.[1] MS-13 criminal activities include drug smuggling and sales, black market gun sales, human trafficking, auto thefts, home invasions, assaults on law enforcement officials, and contract killing.[3]

Former gang member Brenda Paz said that MS is well structured, with multiple leaders, and that the gang's goal is to become the top gang in the United States.[2]

http://en.wikipedia.org/wiki/Mara_Salvatrucha

vet ikke om dette blir veldig Off Topic, i følge tråden, men hadde vært kjempeflott om det kunne vært en tråd der man kan diskutere(les:klage) Krimminalitet i oslo, komme med erfaringer fra hvordan man opplever krimminalitet i hovedstaden vår)
Sist endret av brha0809; 13. desember 2008 kl. 14:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.