View Single Post
Sitat av Samael99 Vis innlegg
Nei vet. Men er alt for glad i rusen nå. Og tenker en del på hvor godt det hadde vært med en grammer i lomma og trekke i meg det deilige brune sukkeret , ohhh . Knuse opp pulveret med en god 0,3 og røyke mange gode trekk og holde det inne og bli god rusa. Sprøyte gjorde jeg engang med minus for to dager siden, var litt mer øko sett bedre og diggere rush, men ganske ekkelt og prøvde å gjøre det så clean så mulig. Kokte vannet 100 grader, antkbac, plaster, men fikk noe bomull i kroppen en liten bit. Foretrekker å røyke, god rush og tryggere til en viss grad. Subben hjelper veldig mot suget da
Vis hele sitatet...
Dette er hjernen din som prøver å lure deg. Du har vært uten heroin 1-2 dager nå? Anbefaler deg sterkt å komme over alle abstinenser og vært fall prøve før du vurderer å begynne i LAR.

Si at du står på LAR 1 år. Du finner ut at du vil slutte, nå er du mye mer avhengig av opiater en du er nå, det blir mye værre å slutte og du kommer til å slite mer med å ikke få tilbakefall en nå. Vet at det er lett for å falle for fristelsen men det er ikke noen luksus å være i LAR. Om du finner ut at dette er noe du vil, råder jeg deg til å ikke begynne med Metadon, dette er harde greier, og det er mange serriøse bivirkniger.
Til slutt vil jeg ønske deg masse lykke til!
Sist endret av Passiv; 26. september 2020 kl. 12:05.