View Single Post
Jeg har selv fått slettet en haug med innlegg og fått en pause fra forumet selv. Det første jeg gjorde i sistnevnte tilfelle var å adressere gjeldende medlem av crew-et. Det tok ikke mer enn to minutter å få svar, med begrunnelse på hvorfor. Jeg ventet bare til kontoen min ble åpnet igjen, logget inn og noterte ned de forslagene jeg ble gitt.

Joda, litt sur ble jeg, men det ville jeg på ingen måte vise eller uttrykke fordi det er ikke jeg som bestemmer hva som er greit eller ikke. Det er mitt valg å delta i debatter her inne, og ved de tilfellene hvor jeg har tråkket over noen grenser så aksepterer jeg bare at her er jeg en 'gjest'.

Reglene er satt, jeg kan ikke gjøre noe med det. Og forklaringen fikk jeg jo, så enkelt var og er det.

La meg si det jeg sa forrige gang emnet var oppe til diskusjon: Dere som er så bastante på hva som slettes og hvorfor, kan ikke dere ta noen screenshots eller noe slik at dere har noe konkret å vise til? Det skjer jo "konsekvent", så det burde ikke være noe problem å gi resten av oss litt bevismateriale. Dere og crew vet hva som sto der. Alle vi andre har bare deres ord for det.
Vis hele sitatet...
Det blir vel litt vanskelig å skulle ta skjermbilde av innlegg som slettes, hvis en ikke er klar over at det kommer til å bli slettet. Skjønner hva du mener, og jeg backer idéen. Men sånn rent praktisk sett så lar det seg ikke gjennomføre med skjermbilder.

Kan også meddele at ved nesten hvert tilfelle hvor mine innlegg er blitt slettet, så har jeg fått en melding fra teamet med en forklaring om hvorfor. Enten tar man til seg de tipsene og retningslinjene som en får, eller så gjør en ikke det. Om en gjør det derimot, så slipper du å konstant bli satt i 'salty-mode'.