Tråd: Oxy-rus
View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Alge Vis innlegg
Opiater/opioder gir en kjedelig rus, men den er god. Du blir varm, litt følelse løs, slapp/sløv og euforisk som bare det. Det kiler nesten litt i musklene, en veldig god følelse og du blir i godt humør. Passer bra til en regnvers dag innendørs på sofaen foran en film eller tre, eller bare henge med hode i halvsøvne med noe avslappende rolig musikk på i bakgrunnen. Benzodiasepiner kan bare gå å legge seg i forhold til oxy etter min mening, men om du vet nøyaktig hva du driver med så er det faktisk litt godt å ta litt benzo ved siden av etter min mening, men pass deg for dette, det kan være en livsfarlig kombinasjon om dosene blir litt for store. Ikke noe jeg hadde satset på første gangen akkurat.

Oxy har en veldig høy biotilgjengelighet oralt, så med mindre du har tenkt til å skyte det så er det beste bare å spise dem. Tenker 10 - 20mg en plass er der du vil få den beste rusen uten å kaste opp, men start med 10mg å se an litt. Har sett opiat naive folk kaste opp på 15mg (kastet faktisk opp selv engang på så lite som 10mg). Det ødelegger rusen en del når du blir sittende kvalm. Overdose skal du ikke bekymre deg så mye over med mindre du blander med andre stoffer som benzo eller alkohol osv.. da det faktisk skal litt til. 50mg å oppover på engang begynner du å nærme deg faresonen. Du spyr som en gris lenge før det for å si det sånn. Men du skal vite det at om du er en person som lett mister styring over ting eller blir veldig lett hekta på ting så kan det faktisk være greit å styre unna hele greia da det er veldig avhengighetsskapende.. og absolutt ikke ta det over flere dager..
Vis hele sitatet...
Jeg skyter ikke, skyter ingen verdens ting. Hater sprøyter.

Men, du mener at jeg skal bare ta en hel 10mg kapsel og se an formen etterhvert? Er smaken som baken ved sniffing?