View Single Post
Takk for mange fine og forskjellige svar!

Jeg får sobril ved behov, og det gjør at jeg klarer å jobbe 100%. Har hatt slitt med til tider alvorlig angst halve livet mitt, og ser snart ikke en annen utvei enn benzo. Gått i terapi årevis og går også på høy dose SSRI og betablokker mot angst. Ingenting hjelper bortsett fra sobril. Ssrien får meg til å føle meg som et vandrende skjellett som aldri er glad og aldri er lei meg. Er vanligvis en følsom type, men nå vet jeg ikke hva å være rørt er lengre..

Har prøvd alt av behandling, eneste som mangler er vel å teste antipsyk, men da blir man som en dopet apekatt i syden på skuldra til en brent turist.

Vil gjerne høre litt mer om din historie, @flyvendevaffel , rart at oss vafler skulle ha det så likt.

Om det skulle være tvil: mener selvsagt ikke å konstant gå rundt ruset, på langt nær. Mener akkurat der hvor man holder angsten på avstand. Og selvsagt bare ved behov, man kan klare litt bekymring hjemme foran tvn, men panikkangst på jobb er noe helt annet.. For å komme ut i jobb, trening osv.

Tror dere leger e snillere med sobril enn feks lyrica i disse dager? Noen med erfaring av xanor depot? Brukes de korrekt er de så å si uten misbrukspotensiale
Sist endret av Vaffelfjern; 28. februar 2019 kl. 23:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.