View Single Post
og røyke cannabis fra alderen 12 til 18 vil nokk ikke føre på noen permanente skader, men vil gjør utviklingen hans treigere. det kommer jo ann på om det er "hasj" som inholder masse dritt (veldig normalt i norge og få utblanda hasj)
eller om han har røykt Pot, som og pleier og ha dritt i seg vis det ikke blir tørka og growa sikkelig.

kan hende han får mentale problemer(det variere veldig fra person til person) kan hende han har det heilt fint.
men avhenig er han, jeg selv har bare røykt i 1 år i strekk hver dag (er da 23 år gammel) og merker at fort søvnløse netter og litt kald svetting skjer første uken uten og ha noe og puffe på men det forsvinner etter 1 uke.

kort tids hukommelsen og andre side effekter som jeg får av daglig bruk forsvinner og ca 2-3 uker etter jeg har tatt pause. dette varier veldig fra person til person, har lest forskninger som sier at side effekten blir i deg heilt opp i mot 1 år etter du har røykt. og har lest andre forskninger som sier at side effektene er 100% ut av system etter 30 dager.

når det kommer til delen at det vil på virke psyken etter 12 år med røyking er veldig forsjelig fra person til person, er akuratt det samme som 2 personer røyker sigaretter. 1 person får kreft og dør mens han andre røyker til han er 80 uten problemer. noen av oss tåler mer enn andre, og når det kommer til det mentale har det alt med kossen du selv ser på det og kor mye du selv lar det påvirke deg.
jeg kan bli paranoid av og røyke sativa vis jeg lar paranoia ta over meg, men har aldrig fått noe dårlig opplevelse med cannabis (utenom med dårlige greier som blir solgt på gaten fra tid til tid) og det verste som skjer da er at jeg ikke blir fjern :P

Sitat av Kimbobo Vis innlegg
Nå skal ikke jeg blande meg inn så jævlig mye inn i diskusjonen, da dette med avhengighet som nevnt flere hundre tusen ganger før er veldig individuelt.

Men hvorfor må denne kaldsvettingen din absolutt komme av fysisk abstinenser, er du helt sikker på at det ikke er psyken din som spiller deg et lite puss?
Grunnen til at jeg stiller et slikt spørsmål er ikke for å virke støtende på noen måte..
men mange opplever at de blir villedet og forvirret av sine egne tanker & teorier når det kommer til dette med abstinenser.

Har selv et par kaldsvettende netter bak meg, men tanken om at kroppen min skulle være avhengig av cannabis på slike tidspunkt har bare fått meg til å humre av latter.
Det går som regel over ganske fort viss man bare viser litt viljestyrke og forteller seg selv at dette er noe kroppen din ikke går med på, vis hvem som er sjefen.
Har du prøvd og si til deg selv at dette bare er noe du innbiller deg?

Da mener jeg.. HAR DU VIRKELIG PRØVD OG SI TIL DEG SELV AT DETTE BARE ER NOE DU INNBILLER DEG?
Vis hele sitatet...
kald svetten er en del av kroppens naturlige prosses på og "få ut dritten av kroppen din", uansett kossen du vrir og venner på det så får me ikke 100% reint produkt i norge utenom vis du lager det selv.