View Single Post
Sitat av Olliste Vis innlegg
Takk for svar! Skal sjekke ut facebook-gruppa, høres kult ut! Digger riddimlåtene dine btw.

Har allerede serum og et par andre plugins som omnisphere og purity som jeg bruker ofte, men har vurdert å abbonere på splice, er det å anbefale? Kan man selge beats uten problemer med samples man skaffer på splice?
Vis hele sitatet...
Bare hyggelig, og takk!

Ja Splice er fantastisk for å skaffe drumkits og samples som du kan bruke i produksjonene dine. Om jeg ikke husker helt feil så var det en av de norske MGP sangene i år som brukte en gitarloop straight ut av Splice lol. Wild eller noe sånt.

Ikke hør på Ableton-snobben btw, han aner ikke hva han snakker om. Ableton brukere tror de er hot shit pga. de har kjøpt en helt vanvittig overpriset DAW som man til og med må betale for updates for (FL gir deg free updates for life) med et grensesnitt som ligner på Microsoft Excel. Ville ikke overrasket meg om han er Mac-snobb også ettersom han liker å betale trippel pris for utstyret sitt

Ikke misforstå btw. Abelton er en bra DAW, men FL er også bra - og langt mer fornuftig priset.