View Single Post
Hei, jeg har jobbet i det samme yrket i snart 7 år. Jeg fikk to kolleger for et halvt år siden, som betyr at jeg har jobbet alene i 6,5år.

Jeg jobber i en resepsjon (ikke hotell), og har måttet være på jobb under hele pandemien. Noe jeg har forståelse for når jeg jobbet alene.

Arbeidsoppgavene mine går i hovedsak ut på å bistå andre på kontoret med div oppgaver. Nå er alle på kontoret beordret på hjemmekontor til over nyttår.

Sjefen ga beskjed om at vi selv måtte spørre om hjemmekontor, om vi hadde behov for dette.
I mine øyne så blir dette feil, for vi har ingen oppgaver utenfor kontoret, og vil da ikke ha noen god grunn for å spørre om hjemmekontor.
Jeg ser heller ikke noen god grunn for at vi er 3 personer som skal møte opp på jobb, å dele på de få oppgavene som er igjen. Vi 3 bor også i 2 forskjellige kommuner, så risikoen for smittespredning i vår avdeling er større.

Det er jo ikke at jeg må ha hjemmekontor bare for å ha hjemmekontor.
Men jeg kjenner at det sliter veldig på meg i lengden av å møte på jobb, der det er svært lite som skjer og tiden går sakte. Jeg satt jo som sagt helt aleine på jobb frem til for et halvt år siden.

Er det noen her med gode råd ?