View Single Post
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Snakker om å bare gå bort og starte en samtale med noen som bare er der.

Tenk hvilken verden som kunne åpnet seg?

Og jeg er en 6’er, det er litt lite å gå på tenker jeg, men jeg kan jo forsåvidt snakke. Har alltid hatt en tanke om at jeg er såpass stygg at å gjøre noe sånt ville blitt en ren parodi, en fornærmelse mot personen jeg introduserer meg til. Så jeg har aldri vært i nærheten av å gjøre det en gang. Men det er jo ikke sant. Jeg er 5.5-6.5, og det å få flere ganger forventet er faktisk en seriøst selvtillitsboost jeg har fått nylig .

Shit. Ahhh då en deilig dame som bare stod der og holdt hunden sin, var ikke i nærheten av å vurdere å bare hoppe i det. (Er på vei til gruppeterapien )
Vis hele sitatet...
Cringer litt her nå haha. Jeg kjenner ingen damer som setter pris på å bli "sjekket opp" på kollektiv eller mens de er ute og gjør ærender. Spesielt ikke av selverklærte 5ere/6ere. Hører derimot ofte at de har blitt redde og prøvd å smile og være hyggelige fordi de ikke vil provosere det de tenker er en merkelig pervo med ikkeeksisterende sosiale antenner

Dra nå i det minste på byen eller et annet sted der det er akseptert å holde på sånn der, heller enn å skremme og plage damer til å holde en samtale med deg midt på trikken haha

Jeg er veldig for å være interessert i damer, det er en veldig positiv del av det å være rusfri! Men jeg er også for at damer skal slippe å bli forsøkt sjekket opp hvor som helst, overalt.
Sist endret av krystallkongen; 28. august 2021 kl. 18:12.