View Single Post
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Jeg trekker tilbake alt jeg har sagt Tom.
Er på din side nå, så nå får du faen meg levere!
Vis hele sitatet...
Greit. Konge. Sarkasme ikke forsøkt registrert.

Det som begynner å gå opp for meg, er at livet ikke må skje én dag av gangen. Eller. Det må jo for så vidt det. Men ja. Another train of thought derailed

Nei vent. Her er det! Jeg har faktisk full kontroll nå, jeg har ikke kniven på strupen, sånn ca for første gang noensinne.

Teknologien er klar når jeg er, (og tro meg, det er så next level at du kommer til å drite i buksen og sprute snørr). Så kan jeg faktisk cruise i mål, mens jeg trapper ned. Er så mye planlegging og forberedelser som står mellom nå og realisering, at det passer perfekt å gå på tomgang og fikse meg av dette opiat pisset en gang for alle.

Og så lenge jeg faktisk har et uttalt mål om å aldri kode igjen, så fort jeg er ferdig med å flytte systemet fra hodet mitt og inn i den kollektive IPR til hovedselskapet, så er jeg god nok. Dette betyr at uansett hvor ufokusert og traumatiserende intens jeg måtte vise meg å bli uten bedøvelse, så vil jeg klare det minimum av ting jeg må klare for å få noen som har peil til å gå skikkelig i gang med alt det de har peil på.

Og jeg kan faen ikke vente på å kjenne innsiden av en varm fitte rundt kuken min, uten bedøvelse. Jeg skal faen komme minst like mye som Epstein

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
De fleste menn hadde ikke turt det. Bruk frustrasjonen din til å manne deg opp til å gå bort å si Hei er mitt tips. Du kan ta noen veldige små skritt om gangen og bare si hei eks og spørre om veien til et sted som "trening" eller noe annet. Du Kan jo snakke bra for deg som jeg så på podcasten. Har troen på at du kan gjøre det bra på sjekkefronten.
Vis hele sitatet...
Hehe, superkjekt å høre. Og så på en lørdag også da. Nappet faktisk i buksen nå. Ha en fin aften - Get fucked! (One way or the other).

Haha nei. Rolig nå. Prøve å finpusse litt manerene, det er jo egentlig nå den delen burde komme av seg selv.

Jeg husker jeg hatet hvor intens jeg var. Nå savner jeg den følelsen like mye som jeg savner å - åja hehe. Stemmer
Sist endret av Tøffetom; 28. august 2021 kl. 18:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.