View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Drømte å gangster livet som kid. Leste bøker og så filmer om kriminelle og ville bli akkurat lik selv. Men jeg var jo redd og feig og turte knapt naske i butikken. Slet mye psykisk alt som liten. Mye angst og kunne ikke oppføre meg i sosiale sammenhenger så ble gående mye alene, da ble det dagdrømming om gangsterlivet. Ble introdusert til alkohol, hasj og piller på ungdomskolen. Fjernet angst og ble normal rundt andre folk om jeg tok litt først. Pillene gjorde også at jeg ikke lengre var feig og redd. Stjal biler, mopeder og motorsykler alt på ungdomskolen. Det aller meste bare for å kjøre tur, men fikk vi forespørsel om delesykkel eller bestilling på en spesiell bil så leverte vil alltid. Jeg fikk drømmen oppfylt, ble gangster også fengselsfugl. Åssen ble livet slik? At jeg ønsket og drømte å bli kriminell allerede som 7 åring? Jeg drømte aldri om å bli brannmann, flyger eller politi. Nei jeg skulle bli tyv, smugler eller falskspiller. Kan det ha med adhd? Fikk diagnose adhd som 38 åring. Den kom nok 30 år for sent for redde meg.