View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av SkyMarshal Vis innlegg
Likevel argumenterer du gjentatte ganger for den ene siden av saken.
Vis hele sitatet...
Ja, men om du les innlegga vil du legge merke til at eg understrekar at det er gitt at framstillinga er korrekt. Vi kjenner ikkje saka, ingen av oss var til stades. Vi kan kun basere oss på den framstillinga vi har fått her! Elles kan vi jo postulere at det skjedde i Iran, og at dei var gift, og at ektemannen difor har rett på sex?
Sitat av SkyMarshal Vis innlegg
Du har veldig mange bastante regler for hva du selv mener er riktig kutyme i diskusjoner, samtidig som du setter deg på en høy hest og fører kun din egen sak, helt blindet for andre synspunkter. Det er nesten vondt å kalle det en diskusjon.
Vis hele sitatet...
Nei, sorry mac. Apropos offermentalitet... Eg er ikkje blinda for andre synspunkt, eg har lest dine synspunkt, og komt med saklege argument mot det.
Sitat av SkyMarshal Vis innlegg
Myox... Jeg tror vi har klart å presse frem så mange bokstaver at det til nå ikke er snakk om å bli voldtatt på en park.
Vis hele sitatet...
Prinsippet er fullstendig analogt: du skal ikkje verte utsett for uønska seksuelle handlinger.
Sitat av SkyMarshal Vis innlegg
Jeg har vel minst en gang nevnt at vi her også må ta for oss at OP faktisk ikke kan forklare noe om hva som har skjedd, og derav egentlig bare roper voldtekt fordi hun kan?
Vis hele sitatet...
Vedkommande stiller spørsmål rundt situasjonen, og kjem med sitt synspunkt på det. Korleis er det å rope valdtekt?