View Single Post
Jeg vil i hvert fall kalle dette en (tja, mild) badtrip.
Vennina mi røyker mye weed/hasj, og hun skulle få meg til å prøve dette.
Hun blanda hasj i yoghurt og vi satte oss i jacuzzien mens vi spiste.
Etter ca 15 min sa jeg "Jeg merker ikke noe enda, gjør du?" - Hun svarte at hun heller ikke kjente noe.
Etter ca 15 min til var det som at hodet mitt ble trykt et hakk ned, jeg kjente at NÅ, ble jeg steinfjern!
Vi satt å lo som bare det, å så på stjernene. Etter hvert som fliringa avtok satt vi der i sikkert en time å ikke sa et ord, vi var bare skikkelig fjerne.
Det begynte å bli litt kaldt, så venninna mi foreslo at vi skulle gå inn igjen.
Jeg brukte sikkert 10 minutter bare på å klare å reiser meg opp, det var så sinnsykt vanskelig. Hadde ikke kontroll på kroppen.. Kom oss omsider inn, så skulle vi dusje.
Jeg klarte ikke kle av meg engang, så det måtte hun gjøre. Stilte meg i dusjen, å det krevde veldig mye konsentrasjon for å ha i shampoo osv.
Skulle gå ut av dusjen, men måtte bare sette meg på gulvet fordi jeg fikk tidenes mageknipe, det var så ille at jeg måtte legge meg i fosterstilling. Fikk etter noen minutter krøpet meg til toalettet og spydde som en gris... Var inne der i en evighet (føltes sånn for meg).. Prøvde å gå til badedøra får å få tak i venninna mi, men klarte ikke reise meg opp fra gulvet. Den smerten jeg hadde i magen var helt syk, jeg svimla å det prikka i hele kroppen, var faktisk sikker på jeg skulle dø et øyeblikk! Klarte ikke få tak i telefonen min for å ringe henne engang.
Hver gang jeg prøvde å reise meg forsvant synet mitt på en måte, å jeg følte jeg kom til å besvime så jeg måtte bare legge meg ned.

Etter en stund kom hun inn for å sjekke hva som foregikk siden jeg aldri kom å la meg. Hun hjalp meg i seng og mageknipen gikk over etter et par timer og mye oppkast. Æsj.