View Single Post
elevatormusician
sorrY's Avatar
236
Topp tråd TS!

Min kveld starter med fifa og et gram cola delt på meg og to kompiser. Vi drakk også en hel del hjemmebrent samtidig, så posen ble relativt fort tom, og vi ble relativt fort rimelig drita og hjernedøde. Colaen, som jeg personlig synes er ganske så kjedelig funka ikke lenger, så vi (jeg) bestemte at vi skulle fikse noe pepper for å "overleve" helga. Er jo ikke noe gøy med bare en endags-fyll..
Som sagt så gjort, og etter en liten stund satt vi i bilen min på vei til en eller annen griseshady type som han ene duden jeg var med kjente. Kjøreturen er relativt vasket ut av hukommelsen, men det gikk nå bra. Heldigvis.
Uansett. Vi fikk parkert, og da begynner jeg å huske endel igjen. Vi ramla inn til et apotek av en fyr, som virka som han hadde inntatt alt de snakker om i Fear And Loathing Las Vegas. Han sprinta rundt i leiligheten sin og fant fram speeden til oss, og sa at vi måtte sitte litt der, for han var så ensom eller noe i den duren. Vi kjørte på med en rimelig kembo liner hver, og formen kom fort. Jævlig fort.
Det begynte som et vanlig speedrush.. Men det var ikke det. Jeg har aldri vært bort noe så inni helvete sjukt før.

Lang historie kort. Det tok fyr i noen gardiner, og politi og brannvesen kom. Det neste jeg husker er at jeg kommer til meg selv på en bussholdeplass like ved politistasjonen dagen etter. Var helt på trynet enda, og turte ikke annet enn å ta bussen hjem, å satse på at ting utfoldet seg utover dagen, til jeg ble edru nok til å hente bilen min.

Etter noen timer med svetting og dødsangst ringer han ene jeg var med og forteller meg hva vi hadde fått i oss dagen før.. Ketamin og speed. Han apoteket hadde blandet KETAMIN og speed. Med vilje liksom. Fy faen.

Jeg har aldri hatt en sånn nedtur før, og han vi var hos endte opp med å få en mindre fengselsstraff fordi de visstnok hadde funnet endel stæsj hjemme hos han. Oss andre fikk det ikke noe videre etterspill for annet enn en ganske jævlig uke etterpå, og en rimelig artig historie sånn i etterkant. Noe som egentlig er jævlig rart, mtp at gardinene hadde stått i full fyr liksom. Jeg regner med at vi sikkert hadde greid å forklart at det var et uhell eller noe, pga speeden, men at ketaminen sikkert hadde fått oss til å framstått som drita idioter. Jeg aner ikke. Fikk hverken bot eller innkalling til avhør iallefall..

Jeg aner ikke helt åssen vi så ut, men kan se for meg hva naboene som ringte brann og politi tenkte.. 4 stk mannfolk helt på trynet midt oppi et bål av gardiner.. Kunne jo tent på hele bakgården.

Artig med fest!
Sist endret av sorrY; 16. september 2015 kl. 04:09.