View Single Post
Hadde en ganske heftig kveld på mdma, 2c-b og speed en gang

Begynte kvelden med at jeg bare skulle ta mdma, og kvelden gikk og fikk i meg 3 drop som planlagt.
Men så plutselig et kvarter etter den siste dropen ble det plutselig til at jeg sto med en annen kar som hadde 2c-ben og plutselig hadde jeg droppa 2c-b og speed. Jeg visste ikke hvor syk dose jeg egentlig fikk før dagen etter.

Jeg sto å dansa og hadde en bra feeling fra emman, og merket at han så mye bort på meg for å se om 2c-ben hadde slått inn enda. Jeg begynte å merke noe heavy og ble plutselig veldig dårlig og måtte spy. Så jeg gikk ut i gangen og skulle ut av utgangsdøra for å spy. Fikk ikke helt til å spy, men det var helt sinnsykt vondt. Det kjentes ut som om alle innvollene mine ville opp bokstavelig talt. Det var akkurat som om noen tok en sekk rundt alt og skulle dra det oppover halsen. Helt sinnsyk følelse! Og da skjønte jeg jo at det her kom til å bli sjukt!
Det var en annen kompis i gangen som satt og var kvalm som satt med bøtte. Han så jo fort at her var det skjedd noe sykt, og spurte om det gikk bra! Jeg sa vel ja i god tro..
Det neste som skjedde var ganske heavy greie. Jeg "våknet" plutselig i to rom bortenfor uten å huske hvordan jeg hadde kommet meg dit. Jeg "hoppa" sånn to-tre ganger! Og jeg skjønte absolutt ikke en drit! Det var sjukt skummelt og han kompisen min skjønte absolutt ikke hva jeg babla om.

Så kom jeg meg ut i stua til de andre, som nå så ganske rart på meg og noen lo litt smårart siden de sikkert hadde fått med seg den "hoppinga" jeg hadde hatt. Har null peil hvor lenge det varte!
Jeg fikk satt meg ned på gulvet. Og etter det ble det ganske mørkt og jeg husker egentlig bare bruddstykker.

Jeg satt plutselig med en annen fyr ved siden av meg som sikkert skulle passe på meg. Han satt på en sang uten at jeg husker hvilken det var. Og det var akkurat som jeg hadde hønsenetting i hele overkroppen, og når sangen ble sykere og sykere kjente jeg absolutt hver eneste firkant fra hønsenettingen i hele overkroppen som et strømgjerde. Det var ganske ubehagelig og jeg holdt pusten og ynket meg mens jeg ba han skifte sang!

Så la jeg meg vel ned på gulvet og ble liggende. Så begynte loopene....... 3 forskjellige looper og hver av de varte i noe som virket som 3-4 timer per stykk.
Jeg husker en veldig godt, da satt jeg på gulvet og så opp på alle i sofaen. Jeg begynte fra venstre side med en person og gikk videre til neste. Noen bare så på meg, noen smilte og han som ga meg det sa "2c-b fucker med deg ass". Dette gikk om og om igjen.
Neste var en form for labyrint som jeg måtte løse, og jeg fikk aldri løst den helt som gjorde at jeg måtte begynne på nytt hver gang og til slutt tror jeg at jeg løste den ved at jeg kom frem til at jeg var tura....
Så var det en jeg ikke husker! Men dette gikk om og om igjen. Hele fuckings tiden! Det er noe av det sykeste jeg har opplevd! Og det unner jeg absolutt ikke min aller verste fiende engang.
Jeg klarte heldigvis å tenke at nå har jeg fått i meg noe tøys og det her kommer til å gå over. Ellers hadde jeg tippa heelt over i en endeløs psykose tror jeg!

Våknet til meg selv og det var plutselig lyst ute.
Fikk vite at jeg hadde fått 0,2g med 2c-b(0,015-0,025 er vel en vanlig dose for å få en fin trip) og tror det var noe likt eller litt over med pepper.

Dette har virkelig satt en støyt i meg, og jeg merker fortsatt at jeg ikke klarer å prate mye om det eller å ikke reagere om jeg ser noe heftig dopbruk i filmer eller serier.

Så om du får ting fra folk du ikke kjenner(eller egentlig uansett) sjekk hva og hvor mye du faktisk får i deg.
Jeg er på en måte veldig glad jeg har et par badtrips bak meg, for har virkelig sett hvordan rusmidler kan være og har en enorm respekt for bruk fordi jeg har sett selv hvor jævlig ting faktisk kan være!
Det er ikke noe å tulle med, og det er mange som tar altfor, altfor lett på rusmidler.

Det her ble kanskje litt langt og rotete - men sånn var forsåvidt hele den natta der også!