View Single Post
Hører en del andre kaller meg meget vellykket. Noe jeg ikke ser på meg selv som.

Jeg ble rusfri ved og bestemme meg for at nok var nok etter mange år på nåla med heroin og amfetamin. Bråslutta på dagen.
Og hadde min nåværende kone som støttepartner hvor det etterhvert utviklet seg til et forhold.

Vi har fått to barn, hus, hund, og to biler,

Jeg har kommet så høyt det er mulig og komme med kompetanse / videreutdanning i faget jeg jobber i. Får stadig faglige spørsmål på mail og på privaten da vi er eneste firma som utfører den type jobb i ei lita bygd hvor vi er 2 stk med videreutdannelse og lang erfaring.
Har fått jobbtilbud med oppstart på dagen i ingeniørstilling da det ikke finnes folk og den videreutdanningen sammen med lang praktisk fartstid er blitt godt nok for Ingeniørstilling og tittel.

Er det noe jeg "må" ha klart i livet som tilsier noe vellykket må det være at jeg klarte og få den dama som jeg hadde sikla på i 7-8 år når jeg var langt utpå og narkoman. Hadde aldri trodd ei så smellfin dame hadde tengt tanken å gidde og så mye som se på en som meg. Og at vi har endt opp med og gifte oss og få 2 fantastiske barn sammen.