Jeg har vært vellykket og ikke vellykket 1000 vis av ganger. Jo eldre jeg blir så setter jeg mer pris på å være komfortabel enn å bli presset inn i ett race om hvem som skylder banken mest penger.
Hvis jeg skal se på mitt liv i dagen i dag så er jeg vellykket. Er meget komfortabel og den vakreste dama jeg noen gang har sett ved min side som hun abolutt ikke viker fra.
Har aldri vært materalistisk men jeg også liker å bli glad i ett kjøretøy f.eks og hatt 10 talls av de men kommet frem til at det er ikke viktig om man ikke har ett reisebehov som betaler ett kjøretøy tilbake 100 ganger.
Kommer til å få meg en seilbåt etterhvert og bo på den. Da også vil jeg være meget vellykket da jeg ikke ser snurten av regninger og utgifter som de fleste andre og kan reise helt fritt og komfortabel.
I andres øyne så kommer jeg aldri til å bry meg igjen om hva noen mener og setter komfortabel milevis forran vellykett som jeg sikkert er i mange øyne også hvor jeg har det bra med mye som ikke alle er komfortabel med eller lengter etter.