View Single Post
Jeg ser på meg selv som vellykket. Kan forstå det godt om mange ikke ser på meg som det.

Det hele må ses fra min kontekst.

Var en person med mye vanskeligheter i livet. ungdomsinstutisjon, fengsel, rusinsutisjoner, liv på gata hospits og hard rusavhengighet.
Jeg har klart å snu livet med å være tilpasningsdyktig og modig.

Har ingen sykdommer eller annet å slite med og ikke minst er jeg utrolig takknemlig.

Jeg har ikke hatt en eneste klage det siste årene. Ei heller en "kjiip dag".
Hadde jeg hatt det ville jeg antagelig satt pris på det også grunnet ny utvikling det ville medføre.
Alt jeg gjør er stortsett delmål til mer langsiktige mål. Noen ganger godt definerte og andre ganger løst definert. Min suksess rate er forholdsvis god fordi jeg generelt har utviklet god kjennskap om hvor langt mine evner strekker seg på områdene jeg jevnlig befinner meg i.

Har generelt tro på at jeg vil nå langt i livet når det kommer til mine mål for historien viser at jeg klarer det.

Andre personer jeg ser på som de mest velykket ut ifra mine mål og perspektiv er gjerne personer høyst dedikerte og sultne på utvikling på mange områder av livet med generelt god mestring. De får gjerne anerkjennelse fordi dem gjør andres liv bedre ved å hjelpe deres utvikling.

Forstår også at være velykket kan være så mangt og det viktigste blir jo hva individet selv tenker.
Sist endret av DrPerception; 27. februar 2024 kl. 00:43.