Sitat av
NoillStress
Så driter vi i å diskutere priser folkens ellers stenger jeg tråden ��
Forhold dere til reglene
Er det tillatt å nevne priser på noen som helst måte? For eksempel, hvis noen, i løpet av posten sin, sier at det ble betalt en tusenlapp for en femmer med røyk, så lenge prisen ikke er «hovedtema»?
Det er selvsagt veldig få ganger pris har noe som helst betydning for innholdet i posten, særlig om det gjelder prisen på en 5er med grønt, midt i en trip rapport eller noe sånn… men kanskje i en eldre historie som; ble hekta på coke, brukte daglig 2000kr på 3g, månedsforbruk på nesten 50 lapper. Vært rusfri i 10 år nå blablabla.
Forstår jo at dere vil unngå kuklengde fekting og prismanipulering , men hadde ikke hatt noe i mot å svare folk i «den store betalte jeg for mye?-tråden» eller noe lignende.
En regel jeg forstår veldig godt fra deres side, men som jeg personlig aldri har vært så begeistret for, er dog mulig det hadde vært svært motsatt meninger om det, om jeg satt å modererte forumet selv.
Uansett, for what it’s worth; dere gjør en god jobb, men det hadde vært fint med en update på akkurat den regelen, den ble vell fjernet en kort stund 5-ish år tilbake?