Tråd: Groguide
View Single Post
1. De som er på bildet over (auto) er ca 20-50 gram tørt, avhengig av potter, lys, nøring etc etc etc.. Mye variabler for å regne ut ferdig vekt.. En plante mister rundt 80% vekt i forhold når det er tørt, så du kan regne ut selv hehe.. Mange frøbanker som legger ut våt vekt på sine frø, ser mye bedre ut med 400 gram per plante en 40 hehe CR13 får jeg som regel 50-120 gram tørt, igjen variabler i spillet her, har ikke latt den gro seg kjempestor, maks 11 liter potte..

2. Varierer fra tid og strains.. I forrigefjor hadde jeg for eksempel 65 stk i blomst ute i hagen, 7 stk ble høstet inn på høsten etter at alt møkk var luket vekk..

3. Spørs om jeg kjører ute eller inne.. Ute, ingenting, sol er gratis.. Inne pleier jeg aldri å bruke over 600 w hps.. Vanligvis cfl eller 400 hps..

4. Varierer igjen.. Jeg pleier sjelden å veie det eller regne ut kostnader per gram :P Jeg dyrker kun for eget bruk, aldri vært dealer og kommer aldri til å bli det.. Liker bare å gro selv i stedet for å kjøpe møkk på gata..

Håper det forklarte litt?

Ha en fin kveld videre folkens!
Sist endret av Defman; 3. juli 2013 kl. 18:15.