View Single Post
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Sitat av knert1 Vis innlegg
Prøvde du virkelig å se saken fra flere vinkler da? For det virker ikke sånn hvis du blir overrasket over
tolkningen.
Vis hele sitatet...
Ja det gjorde jeg men overraskelsen ligger i at alt på død og liv skal og må tolkes som at noen har en agenda om å henge noen ut, samt den påfølgende obligatoriske trøstinga og rehabiliteringa. Men, det er vel en viss Amerikansk sjarm over det.

Sitat av knert1 Vis innlegg
Som sagt er det vel en grunn til at dere har moderert det bort?
Vis hele sitatet...
Innlegget var ikke spesielt relevant til noen diskusjon på tidspunktet.

Sitat av knert1 Vis innlegg
Hvorfor skal du da ta det frem for alle andre brukere for å forsvare deg selv i en diskusjon?
Vis hele sitatet...
Årsaken bak at jeg la til dette var for at man (dere brukere) skulle få et mer helhetlig bilde av hva som hadde skjedd, ikke uthengning eller noe som ligner på det. Det er ikke snakk om å forsvare seg her. Det er snakk om å gi informasjon til brukere så de også kan se hva som foregår.

Sitat av knert1 Vis innlegg
Hva er poenget med å moderere bort noe dere kopierer og limer inn i egne innlegg?
Vis hele sitatet...
Årsaken bak at jeg la til dette var for at man (dere brukere) skulle få et mer helhetlig bilde av hva som hadde skjedd, ikke uthengning eller noe som ligner på det. Det er ikke snakk om å forsvare seg her. Det er snakk om å gi informasjon til brukere så de også kan se hva som foregår.

Sitat av knert1 Vis innlegg
Da kan jo ikke innholdet være så støtende at de var vits i å moderere det bort?
Vis hele sitatet...
Innlegget var ikke spesielt relevant til noen diskusjon på tidspunktet.

Sitat av knert1 Vis innlegg
Dette er en som antegeligvis ble jævlig frustrert over måten innlegg blir slettet på uten at man får oppgitt grunn. Jada, bare å sende PM til mod sier dere om det, men hvor mange er det som gidder det hver jævla dag fordi dere modererer etter både skrevne og uskrevne regler som forandrer seg hele tiden?(det er i hvert fall den følelsen jeg får...)
Vis hele sitatet...
Det har jeg ikke tall på.