View Single Post
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Vi har som tidligere nevnt holdt på en stund, jeg selv har omtrent 20 år fartstid her: Vi må ha konkrete eksempler, vi er ikke tankelesere. Kan du skjønne frustrasjonen min over å bli fortalt at jeg gjør en dårlig jobb, men ingen informasjon om hva jeg har gjort galt?

Jeg (og andre i crew) ber om konkrete eksempler for å lære noe, ikke for å være vanskelige, for når folk sier at forumet beveger seg slik og slik og at de har opplevd urettferdigheter, så ser de det fra sitt ståsted. Og selv om jeg har tilgang til hele forumet er det mange småting jeg ikke helt får med meg: derfor er det så mye enklere med konkrete eksempler.



Hvis brukeren føler seg angrepet så beklager jeg det, jeg er enig i at jeg kunne droppet å kalle innlegget "søppel" og bare hatt igjen setningen om han virkelig mener det bidrar noe til forumet.
Vis hele sitatet...

Godt du er menneske du og

Jeg kan forstår at det er irriterende å få kritikk som ikke er konstruktiv. Forstår nok ikke i hvilken grad og hvordan i og med at jeg ikke har vært en del av crewet her
Men jeg tenker at selv om det ikke foreligger konkrete eksempler så går det ann å forsøke å lytte, så lenge kritikken ikke er går ut på personangrep og er spesifikk. Selv om det er ganske ofte dere lytter, er det også litt for ofte dere avfeier kritikk fordi dere ikke er enig, noe som ikke er så rart hvis brukerene skriver på en slik måte at dere føler dere angrepet.

Sitat av Dodecha Vis innlegg
Her drar du det usaklig langt ut: Hadde ikke vi taklet kritikk hadde tråden her vært slettet. Jeg følte jeg svarte brukeren med et kort svar med et unødvendig glimt i øyet som jeg tar selvkritikk for.
Vis hele sitatet...
Jeg må beklage den formuleringen der, det jeg egentlig burde ha skrevet var at jeg var usikker på om dere tok det til dere. Jeg setter stor pris på at dere gidder å ta diskusjonen igjen, selv om dere føler dere har vært igjennom dette før. Det er med å bygge tillit til brukerne.



Sitat av Dodecha Vis innlegg
Det her er en ømfintlig sak, hvor skal vi dra grensen mellom fascinerende og uthengig?
Det er folk som absolutt ikke skjønner omfanget av å legge ut noe offentlig på internett og jeg må innrømme det ligger en smule beskyttelse i avgjørelsen om å slette: Vi er ikke en arena for å henge ut folk, slike avskyelige plasser finnes det nok av på nettet.
Vis hele sitatet...
Dette er jeg i hvert fall enig i, og ser problemstillingene dere ofte må ha med å vurdere om ting er "innafor", eller om det rett og slett kan være til skade for brukeren selv.


Beklager enda en gang at jeg formulerte meg dårlig, tydelig at jeg glemte å sitere riktig innlegg først.
Det siste jeg skreiv om "å henge ut folk" var rettet mot dette innlegget:
Sitat av |d13m0b Vis innlegg
Huh? Mener du at det innlegget i skjermbildet taler for din sak? Siden du "discloser" innlegget ditt, så er det kanskje på plass, i åpenhetens navn, å få med denne også.

Vis hele sitatet...
Men skjønner godt at det ble satt i sammenheng med det jeg skreiv til deg over.

Jeg prøver ikke å forsvare hva som ble skrevet av brukeren, men det gir meg intrykk av at diskusjonen blusser opp til full krig med uthenging og greier.
Virker som en effektiv måte å eskalere diskusjonen, og angripe folk på. Hvis dere først har moderert et innlegg burde det etter min mening ikke tas i bruk for å sverte brukere som en forsvarstaktikk.

Jeg håper dere skjønner at jeg ikke prøver å lage krig, eller kvalme, men faktisk komme med konstruktiv kritikk, selv om jeg kan formulere meg krast og kanskje ha ukonvensjonelle meninger til tider.

Edit: At vi brukere ikke greier å lage noen annet enn kjedelige kvinneforum tråder får vi ta selvkritikk for syntes jeg...
Sist endret av knert1; 9. februar 2018 kl. 12:15.