View Single Post
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Som vanlig i denne tråden (jeg grupperer den med de identiske trådene som tidligere har blitt laget) er veldig mange utsagn å ta stilling til, så jeg velger å kommentere generelt.

Crew gjør en god jobb. Det renner inn en god del søppelinnlegg (finn definisjonen ved å summere regelverket vårt), som ikke er noe vi ønsker på nettstedet fordi vi ikke ønsker at det skal være en dumpingplass, men heller en platform for interessant diskusjon. Som tidligere nevnt har dog takhøyden gått opp etter en modereringsreform.
De som skriver innlegg som faller inn under nevnte definisjon er nok ikke klar over at innleggene vil defineres slik (ellers hadde de jo ikke skrevet innlegget), og da blir det jo litt trist for dem om det forsvinner. Det er beklagelig, men jeg har ingen løsning som vil gjøre alle fornøyde.

Det modereres hverken politisk eller fordi vi "ikke liker" tråder. Isåfall hadde denne tråden vært borteblitt fordi jeg er ærlig talt lei av å ha samme multiplayer monologen om og om igjen.

Til dere som klager over modereringen:
Har dere konkrete tiltak dere tror ville forbedret nettstedet? Vi har drevet på med dette i 18 år nå (herregud...), og har ærlig talt vært igjennom forbedrelsesprosesser (etter akkurat samme tråd som dette) så mange ganger nå at jeg er i villråde om hvordan vi kan forbedre ytterligere.

Og til TS, hva ER freak egentlig? (ledende spm. som er ment å vise deg at det er subjektivt hva man syntes freak er)
Sist endret av nso; 8. februar 2018 kl. 17:38.