View Single Post
Sitat av Drugsarebadmkey Vis innlegg
Syns alle i denne tråden burde skrive noe flaut de har gjort i ruset tilstand enten det er alkohol eller andre stoffer slik at trådstarter får det litt bedre med seg selv. Det å drite seg ut er menneskelig og det skal være flaut for da husker man den følelsen og prøver å unngå den i framtiden. Jeg har selv kledd meg helt naken på nachspiel og prøvd meg på alle på festen og gnir pikken min i trynet til både gutter og jenter som sitter i sofaen. Snakker vi fylle angst da? Å ja...
Vis hele sitatet...
Min verste fyllehistorie var på "klassefest" i 3.klasse på VGS. Hos bestevenninna til hun jeg var SKIKKELIG forelska i. Hele klassen var invitert. Og alle kom. Hun jenta og jeg hadde snakket sammen i et par uker, og jeg tenkte for meg selv at dette gikk riktig vei.

Kvelden begynte veldig bra. Alle danset til gamle slagere og koste seg. Flere ganger fikk jeg og en kompis hele klassen til å le, og crushen min satt seg helt frivillig på plassen ved siden av meg. Noe jeg syntes var stas!

Vi hadde altfor mye drikkevarer på bordet i forhold til hvor mange vi var, og hvor lite vi tålte. Alle hadde med nok drikke hver til å bli fulle, men i tillegg stod det tre vodkaflasker på bordet, sammen med noe annet som jeg ikke husker.
Jeg hadde bestemt meg på forhånd for at DETTE var kvelden jeg skulle havne i senga med hun jenta.

Jeg drakk mer og mer utover kvelden, og etter en stund gikk det opp for meg at jeg nesten hadde drukket en hel vodka-flaske alene, i tillegg til en 6-pack.
På dette tidspunktet blacka' jeg ut, så det er kun bruddstykker jeg husker etter dette. Jeg hadde gått bort til crush'en, skulle fortelle henne noe, men endte opp med å SPY ned hele henne og ødelegge hennes nye kjole. Videre spøy jeg ned hele gangen og badet til venninna hennes. Ble kasta ut av sinte klassekamerater, de tvingte meg inn i en taxi jeg måtte betale selv. Regninga kom på 1400 kr fordi vi bodde i forskjellige kommuner ......

Våkna opp dagen etter av at jeg lå i gangen hjemme på harde fliser, rett innenfor inngangsdøra, i mitt eget spy såklart. Morra mi var så forbanna at hun kasta en bøtte med iskaldt vann over meg. Sjokket over vannet var ikke det verste, men når det gikk opp for meg hva som faktisk hadde skjedd kvelden i forveien. Kan trygt si at det er den lengste søndagen i mitt liv.

Ringte bestekompisen min, som sa at jeg også hadde skreket til den nedspydde crush'en min, med hele klassen tilstedet: "Tilgi meg, værsåsnill tilgi meg, for.. JEG ELSKER DEG!"

Fikk mer enn bare rare blikk på mandagen som kom. Vurderte å ta livet mitt flere enn én gang den påfølgende uka. Møtte likevel opp på skolen med en helt vanvittig skam. Noe jeg er glad for i dag.

Historien ble en gjenganger i klassen, og det var alltid noen som passet på å minne meg på kvelden i løpet av en skoledag. F.eks "Hvordan går det med deg og hun jenta??" "drukket noe mer vodka i det siste??".
Tenkte for meg selv at jeg kommer til å bli mobbet for dette resten av skoleåret. Vurderte flere ganger å gi opp skolen og heller ta meg et friår. Men da ville jeg blitt "Han som slutta på skolen fordi han dreit seg ut i fylla". Det hadde jo ikke lyst til å være han heller.

Flere uker gikk, folk fortsatte i tide og utide å erte meg for at jeg dreit meg ut så monumentalt. Etterhvert syntes jeg det ble litt gøy selv og kunne le av det hele, hvis noen begynte å fortelle det. Jeg fikk heldigvis litt avstand til det, og kunne være med på "joken" siden det var jeg som var "joken". Da gikk det opp for meg hvor latterlig det hele var. Senere har jeg dratt opp historien i ulike settinger for å lette på stemninga

Og for å oppklare: Jeg endte selvfølgelig aldri opp med hun jenta.
Sist endret av Molekev; 28. april 2017 kl. 02:26.