View Single Post
jeg hadde en erfaring med dette for sånn ca 3 uker siden. jeg bor i Trondheim og hadde fått en invitasjon på en såkalt "bonfest" på Fosen som ikke er så langt unna Trondheim. Det var slekten min som hadde årdnet med en invitasjon på denne festen, så jeg bestemte meg for å bli med. Det er jo ingen hemmelighet at det finnes mye hjemmebrent på landet og jeg vet jo at jeg egentlig ikke tåler det fordi jeg kan bli en helt annen person, så jeg var litt redd for at jeg kunne få i meg det, men jeg ble med likevel selv om jeg var litt nervøs for at ting kunne gå galt.

Kvelden startet bra, jeg kjente ingen på festen, men jeg er en veldig sosial person så det tok ikke lang tid før jeg ble kjent med nye folk der. Plutselig så møter jeg på en som bruker å reparere ting på jobben min, altså i Trondheim, jeg ble veldig overasket så det syntes jeg var veldig artig, så vi ble sittende ved et bord med mange andre fra den bygda som var på våres alder. kvelden gikk og vi koste oss med masse forskjellige drikkevarer(vin, øl, whisky, you name it).

før festen ble slutt så ble jeg invitert på nach noe jeg selvfølgelig ikke sa nei til. Vi kom til nach og vi STORKOSTE oss og jeg ble kjent med en del damer som jeg drev å flørta med, planen var jo selvfølgelig å bli med en av dem hjem, noe som det faktisk ble muligheter for selv om jeg var ganske full. Litt senere så fikk jeg lyst på karsk, så jeg spurte sidemannen om han hadde noe hjemmebrent sånn at han kunne fikse en karsk til oss. det tok ca 10 sekunder så kom lommelerka opp fra innerlomma.

Kaffen kom på bordet og han begynte å fylle på. med engang jeg tok den første slurken så kjente jeg at dette var ikke noe tull... den var KRUTTSTERK som bare F... jeg drakk opp koppen og det er der hvor ting begynte å svartne(klokken var rundt 2 på natta). jeg husket rett etter karsken så havnet jeg i en slåsskamp, men mer enn det husker jeg ikke.

plutselig var klokken 7 på morgenen da jeg begynte å klarne, jeg sto der med 2 damer som jeg skulle ta taxi sammen med, og de virket ikke akkurat imponert(hva hadde jeg gjort fra klokken 2 til 7 vet jeg ikke)... jeg var VELDiG dritatrengt, så jeg var sinnsykt stresset siden det tok litt tid før taxien kom. plutselig så kom det en liten fis, og da begynte det å renne fra rævva, Jeg ble sinnsykt sint når taxien kom, da ville jeg plutselig ikke sitte på siden jeg hadde boxeren full av blaut gugge. Jeg insisterte på at jeg ville gå, men de nektet meg det siden at det var et godt stykke til dit jeg skulle. det endte med at jeg ble med dem, så jeg prøvde å forklare at jeg skulle til besteforeldrene mine, men mer enn det visste jeg ikke. Da jeg sa navnet deres så sa det taxisjåføren ingenting, men når jeg nevnte navnet til onkelen min så hadde han peiling, så det endte med at han kjørte meg dit. da jeg skulle gå inn så var jo døren selvfølgelig låst, jeg ringte på men ingen åpnet, så jeg bestemte meg for å legge meg på trappa men til slutt så kom han ut. han fikk meg inn å fikk meg inn på et rom.

Dagen etterpå så våknet jeg med en helt sinnsykt bakrus og fylleangsten har aldri vært så STERK før. da jeg skulle kle på meg så kunne jeg se en stor brun ring bak buksa mi(jeg visste jo på en måte at jeg hadde sluppet en kabel i buksa, men det kom ikke opp for meg før dagen etterpå), jeg tenkte med engang = NEEEEEI!!!!!! jeg visste ikke om jeg skulle le eller gråte, for det første jeg begynte å tenke på om det var flere som hadde sett det(jentene eller taxisjåføren)noe jeg ikke tenkte på der og da. da jeg skulle inn til besteforeldrene mine dagen etterpå så måtte jeg bite i det sure eplet å spørre om hun kunne vaske buksa mi og boxeren min.

Det var sinnsykt flaut.... har aldri vært så flau i hele mitt liv! 2 uker etterpå så begynte jeg å tenke = jeg er ikke den eneste personen som har gjort noe sånt eller andre flaue ting i livet. de fleste har noen episoder i sitt liv som de ikke klarer å glemme, men som andre folk ikke tenker noe over i etterkant/gir faen.

slike ting er det mange som har opplevd! vet det er vanskelig å glemme, men sånn er det bare. du lever bare en gang, å ting kan aldri bli perfekt iløpet av livet.

Så og si alle gir blanke faen selv om man ikke tror det selv. Lykke til.


Lykke til!