View Single Post
Takker for svar og andre synspunkter! Synes det var mye bra folk kom med her,

Dette med psyken og mentalitet er noe jeg ikke blir klok på. Jeg vet at livet ikke er en dans på roser, men en skal ikke gå rundt å føle seg fullstendig død innvendig, det nekter jeg å tro at er en normal standard. Har vært ulykkelig i lang lang tid og det eneste jeg har hørt gjennom de 2 siste åra er: Kom deg ut, begynn å tren, tenk positivt, slutt med rus, gjør ditt gjør datt.... Det er ikke før jeg har begynt å utforske meg selv med å ta ting på fest, røyke, eller de få gangene jeg tar noe annet, at jeg føler ting har begynt å gå oppover. (Humøret har ihvertfall blitt bedre) Er det rart en begynner å lure da på hva jeg egentlig skal gjøre for å få mer glede her i livet ? jeg vill anta at nå når folk leser dette kommer det helt sikkert å dette inn kommentarer som: Slutt å rus deg, slutt å røyk, slutt med alt som er helsefarlig osv.(Målet mitt er ikke å begynne å ruse meg, men å få et lykkeligere liv).. jaja jeg kan slutte med det, men det ender med at humøret stuper og ting blir helt meningsløst igjen, og det har jeg bestemt meg for at slik skal jeg rett og slett ikke ha det, jeg vil føle at jeg lever, ikke at jeg går rundt uten en sjel fordi alt er meningsløst og håpløst.