Tråd: Listnerd.com
View Single Post
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Trådstarter
Sitat av Obster Vis innlegg
Dårlig tips. Det fungerer ikke å vente noen minutter å refreshe. Nå gidder jeg ikke mer. Gi beskjed siden faktisk funker en dag.
Vis hele sitatet...
Beklager dette, men vi kan faktisk ikke styre dette. Greia er at internett består av tusenvis av forskjellige maskiner som er interlinket. Disse maskinene oppdaterer hverandre hvert minutt, men ofte kan det gå timer mellom hver gang serveren du er tilkoblet (la oss kalle den server A) kommuniserer med server B, hvor Listnerd.com er hostet. Så selv om Server B er fullt operativ, så har ikke Server A fått med seg den nye adressen til Server B - og derfor blir det fuck. Listnerd.com fungerer på alle våre maskiner nå, men tydeligvis har ikke din internetttilbyder oppdatert sitt DNS-register enda.

Sitat av Obster Vis innlegg
Fordi om den funker hos deg så betyr den ikke at den funker for alle. Jeg får bare opp en lilla side...han sier jeg skal vente noen minutter og refreshe. Dette har jeg prøvt 3 ganger nå. Det funker ikke. Da har jeg vel lov å være negativ frem til det funker?
Vis hele sitatet...
Se mitt svar nå nylig. Ikke vår feil; det er din internetttilbyder (eller et ledd i internettkjeden din) som ikke har oppdatert DNS-registeret sitt. Sånn er internett noen ganger.