Tråd: Dumme kunder
View Single Post
Sitat av Fredrik892 Vis innlegg
Jobber på Rema 1000 å fikk oppleve at en dame på rundt 70-80 år kom inn i butikken og gikk rett til kasse, da dro hun fram bankkortet sitt og sa til de i kassen "Jeg skal ha et nytt sånt et" da de i kasse ikke skjønte hva hun mente sa hun "Ja jeg skal ha et nytt bankkort for dette er gått ut på dato" De i kassen ledde seg halvt ihjel og trodde dette var en spøk men neida kunden var like seriøs...
Vis hele sitatet...
Stakkars dame? Jeg jobber selv i butikk og hjelper ofte gamle damer med ting, måtte lade opp ringesaldoen på en mobil igår til en mann, er ikke slik at jeg ler av de fordi de ikke er "up to date" slik som oss. Er godt mulig at det var barna til den gamle damen som hadde skaffet henne bankkort, og hun ikke visste hvor hun kunne skaffe det, eller så er det godt mulig at hun er senil/alzheimer. Å le rett i trynet på en gammel dame slik, samt gjøre det til en kunde er rett og slett sinnssykt frekt. Men men, dere er vel en av de hipster unga som tror de er så mye bedre enn alle, kos dere videre i livet