View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så godt å lese at du har framgang og progresjon. Rutiner er bra og hjelper mye. Er i samme båt selv, blir litt emosjonell berg og dalbane den første tida mem etter det er det refleksjon over hvem man omgås og hvem man vil være. Er ikke anti men vil heller ikke være stoner som dreper sitt eget potensiale og holder seg selv igjen for å beskytte sin avhengighet.
Sender gode tanker din vei
Vis hele sitatet...

Jeg er heldig sånn sett da jeg egentlig ikke har noen stoners som venner. Og den ene som har røyket hele veien med meg er også i en sluttfase Han har kommet langt etter weed kom inn i bildet og kan nok takk det for det. Vi begge var fyllefanter, høylytte og alt for glad i egoet. Alt handlet om helgefylla helt til det grønne kom inn i bildet. Etter det ble vi rolige, satte mer pris på alt og ble bedre mennesker. Han fortsatte sin reise og jobbet med seg selv hele veien og Jeg ser virkelig opp til han og den reisen han har hatt. Kult å ha sin bestevenn som forbilde jeg visste egentlig ikke at han skulle gå så hardt inn for å ikke røyke som det Jeg Skal, så Det var morsomt å høre det da jeg pratet med han sist.

Jeg kommer til å røyke igjen, men aldri om det blir hver dag. Eller så finner jeg ut at jeg legger pipa på hylla for godt

Det er litt de tankene jeg sitter med også, at jeg ikke vil være en stoner som aldri gjør noe annet. Alt med måte er det nye målet.

Gode tanker til deg også