View Single Post
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Hvis den eneste grunnen man har til å stemme på et parti er at man vil røyke ting lovlig, så er det et soleklart tegn på at man har røyka for mye og bør slutte. Catch-22.
Vis hele sitatet...
Eh, mulig jeg misforstår deg litt med vilje nå, men bare for å ha sagt det så er det langt flere grunner enn egne behov for å ta rusmidler i fred fra lovens lange arm ved å støtte avkriminalisering/legalisering av ulovlige substanser. Det er mange uheldige konsekvenser både på et lokalt og et globalt plan som er skapt på grunn av forbudspolitikken. Når det er sagt er jeg enig med deg i at det er totalt idiotisk å stemme på et såpass ytterliggående parti som Liberalistene kun basert på at de har den mest liberale ruspolitikken. Personlig lener jeg litt mer mot å stemme SV dette valget fremfor MDG som jeg stemte tidligere, på grunn av at SV nå ser ut til å ha et mer konkret standpunkt til avkriminalisering i partiprogrammet, og det er et forholdsvis viktig punkt for meg nettopp fordi forbudet påvirker store deler av samfunnet på en negativ måte (og bittelitt av egoistiske grunner). Regner med at kommentaren din var mer et sleivspark mot navlebeskuende stonere, men igjen, for å ha sagt det så er det et litt større spekter av grunner til at mange støtter avkriminalisering. Beklager hvis OT.

Bare for å legge til, jeg brukte din kommentar mer for å segwaye til det jeg skulle si om ruspolitikk fremfor å tilegne deg meninger du nødvendigvis ikke har.
Sist endret av Fatass Skinny; 25. mai 2017 kl. 15:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.