View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Sjølvaste Vis innlegg
Hvis det du skriver faktisk er sant, så er det isåfall et uhyre spesielt tilfelle. TS og andre bør ikke regne med å kunne gjøre det på samme måte og teste negativt.
Vis hele sitatet...
Ja det stemmer med meg, har gjort det nå det siste halvåret ++
Jeg var sist på pissing idag kl 9:30 og da hadde jeg ca røyket 3-4 g bare alene, men gikk fint på testen... heldigvis.
dette pleier og virke hos meg, har blitt tatt en gang, og da røyket vi ca 7-8 g delt på 3 stk, på en helg.
Men ikke stol på kroppen din sånn, er mangen forskjellige måter og gjøre det på.
nå har jeg brukt metoden av og spise litt lite, men har vært syk så har ikke hatt sånn særlig matlys.
Spiser du lite, har dermed thc'en ikke så mye og feste seg til, og forlater kroppen forterre.
du kan og spise mye fett, og legge fett oppå metabolismane i kroppen din, så du på en måte stenger de inne.
Anbefaler og gå på forskjellige nettsider der det er vanlig og bestille tester, der står det litt om hvor lenge det sitter inne etc.
Har også diabetes, så har høgere creatin nivå også, så om det blir litt mye vatten etc så bruke eg den og.
Husk, la oss si at pisset består av 3 deler, begynnelse, midten, slutten
Først i dass (1) så i koppen (2) så resten i dass (3)
viktig!
Lykke til