View Single Post
Hehe! Morsomme svar!

Jeg har vært skikkelig avhengig av benzo i ett år som endte på psykiatrisk der legen ikke trodde på mengden jeg hadde inntatt daglig i ett år.. Det var mest alprazolam, generisk clonazepam og diazepam det gikk i.

Etter å ha havnet i alvorlig deiir da jeg satt i fengsel uten å få hjelp av noen så ble jeg så redd at jeg lovet meg selv å aldri bli avhengig slik igjen. Det var 15 min etter jeg hadde stått naken og militærhilst på en fengselsbetjent at de kom og sa jeg nå var jeg løslatt, men utenfor ventet en ambulanse.

Nå er jeg en periodebenzospiser... Og det blir veldig mye de periodene, heldigvis varer ikke de så lenge.

Ang. flunitrazepam så husker jeg første gang jeg spiste en flunipam og litt etter, en til, så ble jeg skikkelig alvorlig sløv, svimete og veldig behagelig. Men kompisene som jeg var med ble flau over meg uten at jeg skjønte hvorfor.

Nå når jeg fikk fluni på brett(som jeg antok var ekte) så begynte jeg å lure på hvor effekten ble av.
Jeg var allerede påvirket av annet benzo.

Det kan være mitt ekstreme benzobruk det året som har gjort noe med reseptorene eller lignende, ikke vet jeg, men benzo generelt fungerer ikke på meg på samme måte som før. Jeg har også fått et epilepsilignende anfall etter apotek rivotril.
Sist endret av Naturgrønn; 15. august 2017 kl. 00:15.