View Single Post
Sitat av Kloakk Vis innlegg
Nydelig, jeg kjenner typen, dette er intet annet enn klassisk kaninkoker.

Du var nok han som alltid var der for henne, jeg ser for meg at hun hadde dårlig selvtillit når dere først ble et par... Din hengivenhet og kjærlighet fikk henne til å se sin verdi og dermed åpnet sine dører for omverden... Ble komfortabel med den du var og tenkte at hun fortjente bedre...

Så hun gikk videre, men var ikke forberedt på at du kanskje gjorde det samme, du fant en annen kvinne, selv om det var kortvarig, og hennes selvtillit fikk en knekk, så da måtte den selvtilliten ha en boost for å se om hun enda var en del av dine følelser og tanker..

Som en annen skrev over, hun bruker deg, og da mener jeg ikke mens dere var sammen, men nå i ettertid, hun bruker deg for å bekrefte sin egenverdi... Kutt all kontakt, eller, om det ikke går, treff henne og vær så kompis som du klarer mens du samtidig gir utrykk for hvor uaktuelt det ever ville vært å forgude henne igjen.
Vis hele sitatet...

Jeg gikk igjennom samme pisset men bare 1-2 mnd og hun kom til meg bare for å røyke og spise mat og få alt hun vil så måtte jeg ditche hun når jeg fant ut jeg bare blir brukt og lurt.