View Single Post
Sitat av Hermod1 Vis innlegg
NÅ er det rundt ett år siden et seks års forhold brått ble slutt.

gjorde sitt ytterste for å få meg til å føle meg dårlig ved å si stygge ting til meg de få gangene jeg var så heldig å komme i kontakt med henne. Jeg følte at måten hun endte forholdet på er samme måte man ender ett forhold til en som slår deg eller psykisk mishandler deg, ingen av delene beskriver meg.

en facebook profil stappfull av bilder av meg og henne. Jeg ble rimelig sjokkert
Vis hele sitatet...
Veldig merkelig oppførsel. Røde flagg så langt øyet kan se!

Det er lett å tenke på hva som kunne vært, og man kan få merkelig solid kjemi og tiltrekkes enormt selv mot personer som åpenbart ikke er bra for deg.

Tankene dine og virkeligheten er to forskjellige steder. Om du går tilbake til dette som virker som en delvis ustabil dame vil du nok uansett komme til å angre. Hvis hun ender opp med å ha deg der hun vil blir det fort samme kjipe oppførselen igjen. Bare legg fra deg tanken så fort du klarer.
Vet alt for godt hvor fort gjort det er å glorifisere en person inne i hodet sitt, selv om man egentlig vet at ting ikke hadde blitt bra.

Hold deg til hun nye normale dama di du Og ta vare på henne, gjør henne trygg på at det ikke er noe mellom deg og hun forrige.