View Single Post
I starten av 2018 gikk det rykter om en på arbeidsplassen som hadde tatt opp lån på 700.000 og investert i miningutstyr. Noen måneder sendere sprakk bobla, og det skulle gå nesten 3 år før markedet begynte på en ny oppgang, noe det også gjorde til de grader. Har med jevne mellomrom tenkt på han "stakkaren".. om han har brukt 3 år på å mine sitter han vel ganske fint i det i dag vil jeg tro, med mindre han panikksolgte utstyret da ting begynte å gå dårlig.

Har selv lekt med krypto siden slutten av 2017. Har aldri hatt noe store summer å investere, og har heller ikke roen til å la kryptoen ligge å godgjøre seg. Dermed har jeg ikke hatt store fortjenesten heller. Hvis jeg hadde investert litt i slutten av 2017, latt kryptoen stå i ro, selv i nedgangstider, så kunne jeg hatt litt å vise til i dag.

Lån for å investere i krypto høres for meg ut som tidenes dårligste ide, spesielt nå når markedet er på en all time high. Vent heller på nedgangstider, og invester da, men for guds skyld ikke invester penger man ikke har råd til å tape.