View Single Post
Nevner det igjen, fordi det er en side jeg har blitt helt forelsket i, med enorme mengder lærdom som bare venter på å bli konsumert og bidra til en mer opplyst verden.

Curiositystream.com

Fantastiske greier!

Siden jeg har lite å gjøre skal jeg vise dere hva dere har å velge i om dere investerer 20$ (19.99, når jeg betalte) for 12 måneder.
Omtrent en tjuekroning i måneden, og det er til og med en barnekategori så ungene deres slipper å bli dumme av Disney Channel og Tik Tok.

De har til og med child-prodigy-engineer-guarantee. Siden garanterer at ungen din blir utdannet sivilingeniør om h*n ser 3+ barnedokumentarer om dagen. Men da må du kunne dokumentere at du fra fødselen av har matet ungen din med Mozart og Beethoven PÅ VINYL før og under søvn.
Samt en stødig diett av superfoods som rå egg, avokado og chiafrø i det melketennene melder seg.

Om du trodde på det jeg skrev over trenger du seriøst å se noen dokumentarer

Det er faktisk True Crime til damene her også. "Crime & Forensics" heter det på CS.
Hvorfor liker kvinner ofte denne kategorien så godt?? Genuint spørsmål fra min side.

Her ser du hva du kan velge mellom:

Kategorier

Science
--- Physics
--- Space
--- Mind
--- Biology
--- Genetics
--- Medicine
--- Evolution
--- Geology
--- Psychology

History
--- Prehistory
--- Ancient
--- Medieval
--- Modern
--- Aviation
--- Biographies
--- Megastructures
--- Military

Technology
--- Energy
--- Engineering
--- Transportation
--- Communications
--- Nanotechnology
--- Artificial Intelligence
--- Privacy & Security
--- Social Web

Nature
--- Earth
--- Animals
--- Birds
--- Insects
--- Natural Habitats
--- Prehistoric Creatures
--- Plants

Society
--- Entrepreneurship
--- Social Issues
--- Politics
--- Crime & Forensics
--- Economics
--- Business & Commerce
--- Democracy
--- Current Events

Lifestyle
--- Food
--- Collecting
--- Performing Arts
--- Creativity
--- Home Projects
--- Philosophy
--- Health & Wellness
--- Travel

Kids
--- STEAM
--- History
--- Space Exploration
--- Nature
--- Dinosaurs
--- Current Events

Tenk litt på hvor fort du blåser 200 spenn. Her har du dokuer om alle disse enormt interessante temaene i et helt år.
Funker også jævlig bra som relativt billig og fin gave for en med litt nerdeblod i seg, som meg
Sist endret av krystallkongen; 27. november 2020 kl. 22:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.