View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har også drevet med knark i 20 år+, og hadde full "kontroll" på det sporadiske (mis)bruket. Helt til den dagen jeg skulle kutte ut absolutt alt. Trodde aldri jeg skulle bli narkoman før den dagen. De fysiske og spesielt de psykiske abstinensene er en tortur som kan vare i årevis. Skal garantere deg at alt skal tilbakebetales, med renter! I mitt tilfelle er det opiater jeg ble hektet på. Er helt ren nå etter lang tid, men enda sliter jeg voldsomt til tider .

Dette er så klassisk at det blir en klisje. Til slutt en trist klisje!
Vis hele sitatet...

EN gammel venn lærte meg at enten så bruker du knarken, eller så bruker knarken deg.Det er når knarken bruker deg du har mistet kontrollen. Mange håndterer regelmessig bruk av ulovlige rusmidler på samme måte som alkohol håndteres. Men jeg vet at hadde jeg ikke hatt jobben ville det potensielt blitt mye være. Det er både en forbannelse og en velsignelse at jeg jobber rotasjon med mye fri. De ukene jeg er på jobb blir en fin avrusning, mens i de ukene jeg er av kan en del kjedsomhet forekomme. Jeg har heldigvis kun rusbruk i perioder. i livet mitt med lange pauser der jeg lever sunnere en gjennomsnittet.


Veldig bra du har gitt deg med opiatene, stå på.