View Single Post
Jeg sluttet selv og ruse meg rundt 23 års alderen, sett bort i fra noen glips her og der i løpet av de etterfølgende årene. Ja, jeg savner absolutt den gleden av kveldens høydepunkt med en joint, lykkefølelsen av MDMA, roen av benzoer, og det enormt spennende psykideliske universet. Likevel har de fleste av vennene mine som fortsatte, da spesifikt med hasj, benzo, eller amfetamin ødelagt store deler av livet sitt. Selv fortsatte jeg jo en del med helgefylla og kan si at bare på grunn av den har jeg kastet bort årevis med blåmandager som har vart fremtil onsdag før jeg hadde energi til å gjøre noenting som helst. Nå sitter jeg her med en noenlunde konservativ dame selv, som kun overdriver drikkingen i helgene uten og forstå noenting som helst av de langt mer interesanne aleternatviene(Ikke benzo, eller amfetamin). Det jeg har lært er at det klokeste er og bruke rusmidlene i stedenfor at rusmidlene bruker deg. På samme måte som med fjellvett, bør man ha rusvett. Derfor får jeg flere ganger en sterk lengsel etter og kose meg på alternative rusmidler. Men de sinnstemningene mange av disse preparatene gir, har gjort at jeg jobber med meg selv på det mennesklige plan naturlig. Yoga, meditasjon, og generell selvutvikling har blitt et verktøy jeg bruker for og kompensere med stor suksess.

Mitt råd er vent. Ta festen etter sukseen, og kompenser med alle andre og langt sunnere alternativ. Når du har nådd din "sukse", kan du stitikke innom den gamle avdelingen igjenn og hilse på gamle kroker og vinkler i sinnets univers dersom du ikke har noe og tape.
Sist endret av pipestilk; 19. desember 2018 kl. 22:26.