View Single Post
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Høres ut som mere "normal noia" eller angst. Jeg forklarte psykologen min at da jeg var liten titta jeg bak speil fordi jeg trodde jeg ble overvåka, ville ikke sove fordi jeg trodde jeg ble dopa ned, (var sikkert 7-9 år her) og endel andre tanker om verden som er langt ifra det som er vanlig å tenke, f. eks at alt bare er tull og vi lever i en fantasiverden.
Psykologen brydde seg ikke engang om det og begynte bare å prate videre om andre ting så tror det skal ganske kraftig paranoia til for å bli tatt på alvor virker det som.
Vis hele sitatet...
Er nok angst/normal noia som du sier ja.

Har samme intrykk, derfor jeg aldri har besøkt en psykolog, føler de ser mer på tiden og hvor mye de tjener fra timen, enn å virkelig hjelpe. Finnes dog sikkert noen få flinke psykologer.

Sitat av _abc_ Vis innlegg
Om du bruker bol? Har kjent flere som har gått på mye rart og noen av de merket de kunne få mye angst og lett paranoia både under kurene og en periode etterpå. I såfall så kan det å kutte bol hjelpe.

Paranoia tror jeg du skal ta på alvor, og det er neppe noe du får fikset med kosttilskudd. Kanskje samtaleterapi og evt. medisiner løser dette for deg? Snakk med legen din, det tror jeg er første steg. Mental helse er viktig.
Vis hele sitatet...
Vet du hva slags angst sånn ca de fikk?
Sist endret av LarsErikseen; 12. januar 2021 kl. 20:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.